Programe gestiune HoReCa – Softuri hoteluri, restaurante si magazine
Soft-ul perfect pentru afacerea ta! Alatura-te sutelor de clienti multumiti care acum isi pot canaliza atentia spre imbunatatirea afacerii lor, in timp ce Freya ii ajuta la management.
Alege cea mai buna solutie tehnica pentru afacerea ta
Usor de folosit, se invata rapid, este eficienta ca si cost, stabila, nu necesita interventii repetate, asistenta si suport 24/7
O singura solutie software prin care sa iti poti gestiona intreaga activitate: vanzari, stoc, marketing, liste de achizitii, mod de lucru, statii de preparare, gestiuni separate si centralizate, loializare client si multe altele.
Vanzari
- Rezervari
Gata cu hartiile si rezervari dublate. Utilizand modulul Freya de rezervari, modernizati modul in care se preiau rezervarile. Eliminati dublurile si incurcaturile la mese; toata informatia este centralizata intr-un singur loc, verificabil in orice moment de intreaga echipa. Masa se poate aloca la preluarea rezervarii cat si tarziu pentru reorganizare a salii. - Plati
Astazi mai mult ca oricand clientii nostri isi doresc flexibilitate, doresc sa plateasca prin diferite metode cu cat mai putine limite. In Freya plata poate fi facuta cu numerar, card, vouchere, tichete sau puncte – depinde doar de dinamicitatea companiei. Astazi, mai mult ca oricand, sistemul de plati trebuie sa fie modern si dinamic. - Impartirea Notei si Fiscalizare
Impartirea rapida a notei de plata se poate face direct in oricate unitati doriti. Se poate face direct din POS in doar cateva secunde. Iar emiterea facturii fiscale se poate face, de asemenea, direct din POS, fara a mai fi necesara interventia din birouri. - Gasire rapida Taxi
Pentru clientii ce doresc un taxi dar nu stiu adresa, nu pot da explicatii sau pur si simplu nu vorbesc romana avem o mare surpriza. Freya detine sistemul de cautare taxi direct in POS-ul locatiei. Cu Freya oferiti beneficii si servicii de calitate clientilor dumneavostra.
Gestiune
- Produse
Urmariti si gestionati toate produsele in functie de atributele pe care le stabiliti chiar dumneavoastra. Veti usura procesul de vanzare si de raportare. Folositi functiile de marketing si cresteti vanzarile pentru a mari cifra de afaceri. - Statii de lucru
Eliminati pierderile si limitati irosirea de materie prima. Va incurajam sa aveti mai multe puncte de lucru, pentru diversificarea si cresterea vanzarilor. Fiecare isi poate avea stocul propriu, in timp ce toate va ofera stocul general. Aveti posibilitati nelimitate cu baruri multiple sau bucatarii multiple. - Utilizatori
Sistemul nostru de acces, bazat de drepturi de utilizare face totul mai rapid, mai sigur si mai usor. Poti afla oricand cine, cand si ce despre fiecare utilizator in parte. Fiecare membru al echipei primeste drepturile limitate la responsabilitatile sale. Simplu, eficient si rapid. - Inventar
In Freya gasiti cea mai usoara metoda de gestiune a inventarului. Aveti zeci de filtre si atribute ce va ajuta sa luati deciziile corecte atunci cand faceti achizitii, raportarea si numararea este automata, iar stocul este descarcat direct si in cazul retelor complexe. Folositi toate functiile Freya si veti descoperii zeci de beneficii.
Rapoarte
- Rapoarte detaliate
Urmariti vanzarile in functie de parametrii doriti: perioade de timp, sume, produse, categorii, utilizatori sau clienti. Monitorizati produsele si forta de vanzari in timp real, urmariti stocul si miscarile de marfa intre gestiuni, aflati inventarul si multe, multe alte date. - Raport in timp real
Verificati si comparati datele in timp real. Observati ce functioneaza si ce nu. Setati si controlati etaloane de performanta, descoperiti eventualele probleme inainte ca acestea sa devina problematice sau chiar ireversibile. - E-mail la inchiderea zilei
Mereu conectati! In fiecare dimineata primiti direct pe email un rezumat al intregii zile. Cat s-a vandut, cine a vandut, intre ce ore si multe alte detalii utile. Acum este mult mai usor sa aveti o imagine complexa si integrala a afacerii dumneavostra. - Performanta angajatilor
Mereu conectati! In fiecare dimineata primiti direct pe email un rezumat al intregii zile. Cat s-a vandut, cine a vandut, intre ce ore si multe alte detalii utile. Acum este mult mai usor sa aveti o imagine complexa si integrala a afacerii dumneavostra.
Vanzari
- Uneltele potrivite
Utilizarea tuturor functiilor Freya va transforma modul in care va conduceti afacerea. Veti fi mai rapid si mai eficient, veti avea mai mult timp pentru a va putea dedica unor noi proiecte. Prin Freya veti putea incepe o noua etapa de crestere, chiar astazi. - Versiunea Multi-locatie
Cu Freya sunteti mereu pregatiti de crestere si evolutie. Varianta Enterprise sau Multi locatie, va permite sa integrati toate afacerile intr-o singura gestiune. Centralizam cu succes toate vanzarile, stocurile, utilizatorii si financiarul. Daca va dezvoltati, Freya va sprijina. - Informatii relevante
Cu Freya informatiile relevante sunt mereu accesibile. Puteti stii totul despre afacere in orice moment al zilei. Cu aceste informatii veti putea lua deciziile corecte iar asta inseamna profitabilitate mai mare. - Integrare
Cu Freya sunteti mereu pregatiti pentru viitor. Tehnologiile sunt moderne, hardware-ul este flexibil iar dezvoltarea functionalitatilor este continua. Integram in mod constant noi tehnologii, pentru ca dumneavoastra sa va puteti moderniza si adapta in orice moment.
Tipuri de afaceri
Beneficii
- Scade costurile
- Marketing usor
- Tracking mai bun
- Rapoarte importante
- Usor de folosit
- Creste profiturile
- Suport online si la locatie
- Administrare usoara a stocurilor
- Compatibilitate cu dispozitive mobile
- Servire mai buna