Sistem ERP pentru Retail
Logistică Rețea de Magazine
- stabilește stocul minim pe tipuri de magazine
- generează automat comenzi de transfer și de aprovizionare
- urmărește marfa pierdută în tranzit până la identificarea cauzeiși a persoanei responsabile
- reduce costurile operaționale
- facilitează creșterea vânzărilor
- economisește timp
Avantaje:
Optimizează stocurile
- Calculează automat, pe baza stocului, vânzărilor și a sortimentației optime, cantitatea care trebuie aprovizionată în fiecare magazin, pentru fiecare articol în parte, pentru un control și o previzionare eficientă a stocurilor.
Automatizează aprovizionarea magazinelor
- Generează automat comenzi de transfer și aprovizionare pe bază de stoc optim.
- Pe baza comenzilor, se generează automat recepții și avize de transfer la magazine.
- Pe baza avizului de transfer se face la destinație confirmarea de primire transfer, cu urmărirea diferențelor de marfă.
- Personalul responsabil cu aprovizionarea magazinelor are instrumentul ideal, care propune automat ce trebuie făcut.
Facilitează identificarea fraudelor
- Oferă o imagine completă a traseului articolelor lipsa la transfer: utilizatorul care a operat avizul, modul de transport, numele șoferului, utilizatorul care a confirmat primirea, data și ora livrării, data și ora recepției.
- Așadar, sunt puse la dispoziție toate informațiile necesare pentru a putea identifica exact UNDE și CÂND a avut loc pierderea articolelor și CINE este responsabil.
Funcționalități:
- Automatizarea transferurilor de marfă către magazine.
- Planificarea vanzarilor pentru fiecare magazin în parte.
- Cataloage de preț diferite pentru fiecare magazin.
- La modificarea prețurilor de catalog, se generează automat proces verbal de modificare preț.
- Vânzarea în magazin se face prin scanarea codului de bare; se pot genera etichete cu cod de bare.
- La vânzarea pe calculator, se listează automat conținutul bonului pe casa de marcat fiscală și/sau a facturii pe formularul tipizat, pe imprimantă.
- Sistemul poate reține cod card client fidel (cu acordare de reducere) și numele vânzătorului de pe raion.
Automatizarea aprovizionării punctelor de lucru și a magazinelor:
Procesul de automatizare are următoarele etape:
- În magazin se operează online „Comanda POS”, care poate fi generată automat pe baza vânzărilor, sau introdusă poziție cu poziție de gestionarul din P.L.
- La sediul central se operează automatizat transferul pe baza comenzii POS.
- Afișează lista cu stocurile în transport, avizate, dar nerecepționate.
- Recepție Aviz Transfer în P.L. – generează automat recepția pe bază de aviz în P.L. Gestionarul alege comanda POS, putand să modifice cantitatea primită.
- Validarea documentului – semnătură electronică de recepție.