Deținerea unui magazin înseamnă responsabilitate și multă muncă. Ce ai spune însă dacă ai afla că îți poți eficientiza afacerea cu ajutorul Micro ERP? Acesta îți pune la dispoziție MicroMagazin, un soft dedicat pentru domeniul retail.
Programul automatizează o mare parte din activitățile pe care le întreprinzi, contribuie la reducerea stresului și, în final, îți crește profitul.
Da, e nevoie de o investiție pentru a-l achiziționa, dar Micro ERP îți oferă avantaje de durată, fiind un program sau o soluție software, cum preferi să-i spui, ingenioasă, de pe urma căreia magazinul tău poate beneficia enorm de mult.
Citește întregul articol pentru a descoperi în ce fel îți reduce costurile și îmbunătățește gestionarea timpului Micro ERP. După ce vei parcurge toate rândurile de mai jos, te vei întreba doar de ce nu ne-ai contactat mai devreme să ți-l instalăm.
Cum te ajută Micro ERP în gestionarea unui magazin
1. Are mereu situația stocurilor sub control
Un program de gestionare a magazinului cum este cel oferit de Micro ERP este în permanență la curent cu modificarea stocurilor. Imediat ce s-a efectuat vânzarea la casa de marcat, vei putea observa schimbarea în sistem. Aceasta este o funcție extrem de utilă a programului de vânzare în magazin, deoarece nu te va lăsa să rămâi fără produse în stoc.
Nu mai e nevoie să analizezi constant rafturile și să compari situația cu cea din depozit. Pur și simplu intri în programul Micro ERP și vezi dacă e sau nu momentul să plasezi o nouă comandă.
2. Poți corela vânzările din magazinul fizic cu cel online
Vremurile în care trăim ne-au făcut să ne adaptăm, iar majoritatea magazinelor vând acum și online. Dacă te afli în această postură, știi că un site îți permite să vezi situația rapidă a vânzărilor, lucru care nu este la fel de facil atunci când vorbim despre magazinele fizice.
Micro ERP leagă cu ușurință lumea virtuală de cea reală și te informează cu succes când trebuie să îți contactezi furnizorii pentru completarea stocurilor. Programul pentru magazin face practic toată treaba în locul tău!
3. Îți arată ce vânzări face fiecare angajat
Nu îți place să faci liste și să ții evidența muncii prestate de fiecare angajat? Nicio problemă! MicroMagazin (de la Micro ERP) este software-ul tău ERP care se ocupă automat de aceste detalii și ți le pune gata făcute la îndemână.
Astfel, poți să observi cu ușurință ce vânzări a făcut fiecare angajat pe perioada turei lui, cât de eficient a fost și ce s-ar putea îmbunătăți.
4. Reduce timpul petrecut la încasare
Micro ERP este un program care dă voie magazinelor să adauge codul de bare pe produse, ce sunt scanate mai apoi la casa de marcat.
În acest fel, casierul nu mai trebuie să introducă manual numele articolelor cumpărate, precum și prețul acestora. Sistemul recunoaște codul și face vânzarea mult mai fluidă. Poți spune efectiv adio cozilor lungi și interminabile pentru încasare!
5. Face contabilitatea primară
Dacă te ia durerea de cap când te gândești la facturile de la furnizori, recepții, încasări și așa mai departe, ești în locul potrivit. Micro ERP face de unul singur toate calculele necesare. Inclusiv salariile angajaților vor fi mereu în ordine, putând fi plătite Ia zi.
Nu trebuie să mai plătești o persoană în plus care să facă lună de lună toate aceste socoteli și nici nu îți bați tu capul cu ele. Programul nostru se bucură de inteligență artificială și este ferit de apariția potențialelor erori umane.
6. Este ușor de folosit
Micro ERP are o interfață prietenoasă, simplu de utilizat și mega rapid de înțeles. Nu ai nevoie de studii de programare sau cursuri complexe pentru a-l folosi.
E suficient să-i acorzi atenție echipei Sintezis la instalare. Colegii noștri îți vor explica absolut tot ce trebuie să știi, iar detaliile le vei descoperi chiar tu explorând platforma și citind manualul de utilizare.
7. Oferă o imagine clară asupra plăților
Partea de contabilitate este mai detaliată decât crezi, deoarece Micro ERP este soft-ul de gestionare a magazinului care îți arată cu acuratețe plățile pe care le ai de făcut către furnizori și cele încasate.
Oricând îți dorești să vezi noutățile sau să achiți ceva, poți arunca o privire în soft, fără a mai trebui să cauți cu frenezie printre documente.
8. Nu mai trebuie să faci inventarierea mărfii
Inventarierea mărfii este foarte solicitantă, cu atât mai mult cu cât magazinul trebuie să fie închis pe perioada ei, pentru a nu se stârni haosul. Cu Micro ERP scapi de acest chin, pentru că ține cont cu precizie de fiecare schimbare, cât de mică, apărută în stoc.
Angajații tăi vor fi mai liniștiți și își face treaba obișnuită, în timp ce tu vei avea control asupra tuturor detaliilor referitoare la business-ul tău.
Crezi că afacerea ta se poate bucura de avantajele oferite de Micro ERP? Sintezis Birotica SRL este alături de tine și îți instalează, iar pe urmă configurează programul pentru gestionarea magazinului, conform nevoilor tale. Ne găsești la telefon +40 359 401 434 sau prin email – sales@sintezis.ro.