Îți amintești articolul nostru NOUTĂȚI DE ULTIMĂ ORĂ: Ce s-a întâmplat cu conectarea caselor de marcat la serverul ANAF – despre casele de marcat cu jurnal electronic legate la ANAF, pe care l-am postat anul trecut? La acea vreme, se specifica foarte clar că data limită pentru conectarea aparatelor fiscale cu jurnal electronic la server era:
– contribuabilii mari: până la 30 septembrie 2020;
– contribuabilii mijlocii și mici: până la 31 ianuarie 2021.
După acea zi, erau stabilite verificări și amenzi serioase (între 8.000 și 10.000 lei) pentru afacerile care nu respectau această măsură fiscal-bugetară.
Amenzile nu vor apărea în cazul neconectării caselor fiscale cu jurnal electronic la ANAF decât după 31 martie 2021.
Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 181/2020 din 26 octombrie 2020 arată acum astfel:
„Art. 16. – Aplicarea dispozițiilor art. 10 lit. ff), precum și cele ale art. 11 alin. (1) lit. j) pentru săvârșirea faptei prevăzute la art. 10 lit. ff) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 75 din 21 ianuarie 2005, cu modificările și completările ulterioare, se suspendă până la data de 31 martie 2021.”
Dacă dorești să îți echipezi afacerea cu aparate fiscale cu jurnal electronic, pe care să le conectezi ulterior la serverul ANAF, Sintezis Birotica SRL îți stă la dispoziție. Avem imprimante fiscale, role și case de marcat Daisy, Datecs, portabile, ieftine sau la un preț mai ridicat, în funcție de particularități.
Te așteptăm la sediul Sintezis din Oradea atât pentru echipamente hardware, cât și soluții software. Ne poți contacta și la telefon – 0359 401 434 sau prin email sales@sintezis.ro.