Suntem unul dintre principalii furnizori de soluţii informatice complexe dedicate industriei de retail, soluţii bazate pe utilizarea tehnologiei barcode, respectiv pe utilizarea facilităţilor sistemelor moderne de vânzare prin dispozitive dedicate, precum P.O.S.-urile (point of sale), cititoarele de coduri de bare, casele de marcat și alte echipamente specifice.
Istoricul companiei
- Sintezis România parte a grupului de firme Sintezis prezent și în Ungaria și Slovacia a luat ființă în 1992.
- În primii ani de activitate, Sintezis s-a focalizat pe acoperirea lipsei de echipamente și tehnologii informatice derulând volume considerabile de mărfuri. Am fost cei care ne-am poziționat pe piața din România cu calculatoarele DTK Computer și imprimantele Epson vânzând peste 15.000 unități în 4 ani și ocupând o nișă de piață de 7.8%.
- Capacitatea de adaptare la situații noi a făcut ca Sintezis să înțeleagă necesitatea deschiderii unor piețe noi. Astfel, în 1997, am avut oportunitatea de a introduce pe piata din Romania casele de marcat fiscale OMRON, astfel am deschis rețeaua de distribuție și service. La scurt timp am realizat livrarea a peste 14.000 de case de marcat fiind al doilea furnizor național la acel moment. Poate această schimbare de portofoliu a fost cea care ulterior a generat noua strategie a firmei Sintezis: cea de integrator de soluții în retail.
- Parteneriatul cu IBM și câștigarea a 16 conturi internaționale ne-au poziționat ca leader de piață în acest domeniu complex. Învestițiile în cele 35 de POS-uri și soluții omologate, în dezvoltarea de software dedicat pentru retail și HORECA precum și realizarea unei rețele de service național, a făcut din Sintezis un veritabil partener de afaceri pentru firmele internaționale și naționale din retail.
- Alături de rețeaua de distribuție de soluții de retail în România avem un portofoliu complex, alcătuit din produsele celor mai renumiți furnizori internaționali: Pricer, Datalogic, Custom, Zebra, Epson, Posiflex, Mettler Toledo, dar și de software și servicii create pentru piața din România. Prezentăm o sinergie completă pentru toate magazinele indiferent de mărime sau profil. Anticipând modificările legislative și evoluțiile tehnologice din retail, dorim ca alături de partenerii noștri să continuăm calea succesului începută în urmă cu 30 de ani.
Principalele etape din viaţa companiei
2020
2022
În anul 2022 aniversăm 30 de ani de prezență pe piața din România și suntem bucuroși să ne putem recomanda ca o companie serioasă și profesionistă. Am trecut de-a lungul anilor prin perioade de tranziţie, schimbări de sistem, ne-am adaptat cerințelor impuse de legislația și integrarea europeană, am trecut printr-o criză financiară mondială și chiar o pandemie. Suntem pregătiți pentru noi proiecte, soluții si produse inovative pentru a le introduce în portofoliul nostru și partenerilor noștri. Colaborând adesea cu companii multinaționale, cu standarde ridicate de calitate, dorim să ne menținem profesionalismul, astfel încât serviciile și produsele noastre să răspundă cerințelor tot mai complexe și moderne ale secolului XXI.
2021 este anul în care toate aparatele de marcat cu jurnal electronic existente pe piața din România au trebuit conectate la internet pentru a putea transmite fișierele XML direct serverelor ANAF. Tot în anul 2021 am lansat site-ul de etichete electronice www.pricer.biz.
2018
2019
La sfarsitul anului 2017 se aproba procedura de avizare tehnică a modelelor de aparate de marcat, iar la inceputul anului 2018 incepe etapa de operationalizare prin aplicarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999, reactualizata, privind obligaţia agenţilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale. Acest proces implica modernizarea infrastructurii firmei, imbunatarirea sistemelor si solutiilor informatice existente, dar si asigurarea efectivului necesar, instruirea tehnicienilor si asigurarea stocurilor necesare de case de marcat cu jurnal electronic.
2015
2017
Am demarat un capitol nou in activitatea firmei, prin procesul de autorizare si calificare a angajatilor in instalarea sistemelor de supraveghere video si antiefractie, alarme, porti, etc.
Am inceput colaborarea si distributia software-ul de Retail si HORECA – MICRO ERP, totodata si distributia, pe jud Bihor, cat si implementarea software-ului NEXUS ERP, un ERP – Enterprise Resource Planning complex si complet.
2012
2014
După consolidarea parteneriatelor internaționale, ne fixăm atenţia pe distribuţia echipamentelor pentru retail din generaţia nouă. În acest sens am dezvoltat software-ul de retail “MEGASTORE” precum şi o suită de aplicaţii specifice industriei HORECA. Aceste aplicaţii vor fi comercializate alături de echipamentele distribuite de noi.
Am demarat proiectul KILO pentru a reuni sub acelaşi brand comercial cele mai performate firme din domeniul serviciilor retail.
Prima instalare de etichete electronice PRICER intr-un magazin din Romania.
2003
2011
Sunt anii de consacrare ai firmei Sintezis ca integrator şi distribuitor de echipamente şi soluţii de retail.
Câştigând conturi ca REAL Hypermarket, Praktiker, Baumax, Bricostore, notorietatea firmei a crescut şi noi producători mondiali au solicitat parteneriate cu Sintezis.
În acești ani am deschis peste 400 supermarketuri şi am instalat peste 3.000 POS-uri. Am organizat o reţea naţională de service pentru clienţii internaţionali şi naţionali si am început un proces de investiţii în educaţie şi dezvoltare.
Am devenit importator si distribuitor al cantarelor comerciale Mettler Toledo.
In anul 2011 Am deschis magazinul iSintezis, reseller autorizat Apple, in complexul comercial Lotus Center.
1998
2003
Sintezis a devenit distribuitorul pentru România a firmei OMRON şi am comercializat peste 14.000 de case de marcat fiscale. Am continuat lărgirea portofoliului cu produse noi: Psion, IBM, şi am început localizarea de aplicaţii pentru retail şi Horeca.
Personalul a ajuns la 34 de angajați şi am început reorganizarea reţelei de distribuţie pentru casele de marcat OMRON şi primele implementări de soluţii bazate pe POS-urile şi soluţiile IBM.
1995
1998
Sintezis a deschis activitatea şi spre utilizatorii fînali pe plan naţional.
Creşte numărul de angajaţi, deschide un showroom şi îşi diversifică portofoliul de produse.
Se fac primele livrări directe spre universităţile importante din ţară, şi firme de prestigiu.
1992
1995
Am început activitatea ca distribuitor de calculatoare DTK Computer şi am vândut peste 15.000 de unităţi. Am devenit al doilea importator Epson în România şi tot în aceşti ani am pus bazele unei reţele de distribuţie naţionale formată din 46 de societăţi de profil.