Ce este KILO?
Kilo a aparut ca o necesitate de a promova la nivel national, sub un singur nume furnizorii de solutii retail locali din tara.
Numele este cheia cu care un brand poate deschide uşa către publicul său. Cu cât numele este mai inspirat ales, cu atât consumatorii îi deschid mai larg uşa minţilor şi a sufletelor lor. Această identitate verbală unică a brandului are nevoie să fie asociată cu o identitate vizuală pe măsură şi amândouă trebuie subsumate strategiei generale.
Așa s-a născut “KILO”, care prin însuși numele său imediat aduce cu gândul la activitati legate de comerț.
Audiența acestui brand o reprezintă proprietarii de magazine mici și mijlocii, carora le apartine puterea de decizie în ceea ce privește utilarea cu echipamente sau solutii informatice.
Într-o economie hiper saturată de produse, în care competiția este din ce în ce mai dificilă, am creat un concept nou pentru industria retail-ului, care să-i scoată în evidență pe cei care se vor alătura acestui brand.
Puterea conceptului este concentrarea efortului de promovare, la nivel național, pe un singur brand, KILO, în acelasi timp având în spate mărci de echipamente ale unor companii de renume.
În fiecare zi un om de rând este supus unui bombardament mediatic intens şi de aceea este foarte important să se găsească canalele potrivite şi modalităţi de comunicare eficiente, prin care mesajul dorit să ajungă nealterat la clientul ţintă al produsului.